DIY / Style / Wedding

10 bits of awesomeness ~ diy wedding

[scroll down for English]

Op Pinterest zijn bruiloften op dit moment mijn favoriete thema. Mijn pinboard ‘I do, I do too‘ bestaat inmiddels uit ruim 380 pins… Daarnaast heb ik dan ook nog boards voor mijn ‘diy wedding‘ en ‘wedding photography‘. Het loopt een klein beetje uit de hand, maar ik geniet ervan, dus ga er lekker mee door! Dankzij Pinterest hebben we super veel inspiratie voor onze diy wedding. Om jullie daar alvast een klein beetje van mee te laten genieten -zonder al te veel te verklappen van hoe onze grote dag werkelijk gaat worden- hier een greep uit mijn favoriete diy weddingprojects! Enjoy!

Weddings are my favorite category on Pinterest these days. My pinboard ‘I do, I do too‘ contains at least 380 pins… And then I also have boards for my ‘diy wedding‘ en ‘wedding photography‘. Its getting a little out of hand, but I enjoy it so much, so I’m just going to continue! Thanks to Pinterest we’re getting so much inspiration for our diy wedding. To let you join in on the fun -without spoiling too much of our big day- here a few of my favorite diy wedding projects! Enjoy!

1. by Project Wedding

2. by Freckled Nest

3. by Martha Stewart Weddings

4. by A Beautiful Mess via 100 Layer Cake

5. by Zomoc

6. by RockN’Roll Bride

7. by Love My Dress

8. by Sugar and Cloth

9. by Oh Lovely Day

10. by Weddingchicks

Ik kan niet wachten om onze wedding projecten te laten zien, maar ik probeer geduldig te blijven en het nog een beetje geheim te houden. Ik hoop dat je inspiratie hebt kunnen op doen voor leuke diy projecten. Veel van de bovenstaande idee├źn zijn ook leuk voor verjaardagen, kerst, valentijn of gewoon, om je woonkamer gezellig te maken. Tot snel!

I can’t wait to show you our wedding projects, but I’m trying to be patient and keep it a secret for now. I hope you feel inspired to get crafty. Lots of these projects are great for birthday’s, Christmas, Valentine or just to fancy up your home. Until next time!

XO Jeau

One thought on “10 bits of awesomeness ~ diy wedding

  1. Leuk, leuk, leuk, leuk, leuk! Zie heel veel dingen die ik ook erg leuk vond voor onze bruiloft, alleen het kost je tijd, tijd en tijd.
    Fijn dat jullie hier de tijd voor hebben en maken om het te doen. Dit geeft de dag net dat extraatje. Maar vergeet niet: Jullie hebben dit alles niet nodig ;-)

Leave a Reply

